"Myśleć to co prawdziwe, czuć to co piękne i kochać co dobre - w tym cel rozumnego życia. "
Platon

wtorek, 28 września 2010

WIECZOROWĄ PORĄ...



Witajcie!!!


Troszkę mnie nie było :o(

Zupełnie nie potrafię ostatnio wygospodarować wolnej chwili, brakuje mi weny, pomysłu a co najważniejsze chęci...
Sama nie wiem dlaczego?

Nadeszła jesień, która niestety nigdy pozytywnie mnie nie nastrajała...
Powoli zapadam w zimowy sen...

Zazdroszczę Wam tego nieustannego zapału do pracy, fantastycznych pomysłów i dobrego nastroju...

Może uda Wam się przesłać mi wirtualnie choć małą dawkę pozytywnych wibracji...

Póki co dziewczynki smacznie śpią, a ja zasiadłam przy wieczornej herbatce i jak co wtorek czekam na swój ulubiony program - Ekspres Reporterów...



Pozdrawiam Was gorąco GUSIA

16 komentarzy:

  1. Jesień, taka jak obecnie rzeczywiście zbyt pozytywnie nie nastraja...ale mam nadzieję, że jeszcze kilka dni słonecznych tej jesieni do nas zagości:)
    Dobrze, że wróciłaś:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. witamy spowrotem! Ano jesien tak juz ma, ze wiekszosc nas nastraja jakos depresyjnie, moze to mniej slonca, jego brak to powoduje?
    Jaka sliczna ta ptaszynka z korona na kuli..gdzie mozna taka zdobyc, jesli moge wiedziec?
    pozdrawiam wieczornie, ide tez zaparzyc herbatke.
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniusie zdjęcie!
    A ta jesienna chandra juz pomalutku zaczyna się do nas dobierać.Ja tez nie mam na nic siły ani chęci!
    Trzymaj się.Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny,ja tez jęcze trochę,bo zimno i mokro a ja nie mogę kupić fajnych kaloszy!!
    Ale bez depresji mi tu!!
    Głowa do góry!Jakby co to wpadajcie do mnie,pędzle do ręki i heja...pomożecie!!
    Gusiu...gdzieś Ty była jak Cię nie było!
    Fajnie,że już jesteś,pieknie u Ciebie,zasiadłabym z Toba do tej herbatki na babskie ploteczki chętnie:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie tylko Ty masz takie samopoczucie... Jesień ma to do siebie ale pocieszające jest to że za kilka miesięcy znów będzie piękna, pachnąca i pełna zielonych liści wiosna ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana to ja wysylam do Ciebie moc pozytywnej energii i slonca bo dzis u mnie pod dostatkiem hura, jak u Ciebie przyswieci to zobaczysz az chce sie zyc.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jesien lubie, szelest lisci, przepiekne kolory, herbatka, szaliki.... zawsze szukam pozytywum tam, gdzie duzo negatyw:)
    ycze zeby humorek Ci sie poprawil, przesylam buziaki i duzo usmiechu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam dziewczyny za słowa otuchy :o)
    Widać że nie tylko ja tak się czuję
    Mam nadzieję że niebawem wszystko wróci do normy
    Basiu ta ptaszyna wypatrzona i od razu kupiona w jednej z miejscowych kwiaciarni w której takich przydasiów pod dostatkiem :o)
    Pozdrawiam Was i buziaki zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy takiej herbatce na pewno odzyskasz dobre samopoczucie:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przejdzie... niby znamy to od lat, a jednak co roku nas dopada, ale przejdzie! Trzeba oswoić oczy do półmroku, chociaż ja wkręcam mocniejsze żarówki i przymykam oczy jedynie na licznik;)
    A jak już przyjdzie śnieg, to nagle okaże się, że jest pięknie i święta za pasem a potem wiosna:)
    Mówi Ci Gusiu ta, co najchętniej do gawry poszłaby spać, jakby ją tylko niedźwiedzie chciały;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Gusiu:) U mnie podobnie, też jakieś jesienne spowolnienie, ale zwalam to na trwający jeszcze remont łazienki i chwilowy nieład z tym związany wokół:)) Serdecznie Cię pozdrawiam jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. najlepsze na depresje jesienną sa spacery po lesie parku ,mozna podziwiac spadajace liscie i wdychac zapach lasu ,polecam to pomaga
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gusiu, zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia:) Pozdrawiam jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety chandra jesienno-zimowa jest nie do uniknięcia:) Ja też nie znoszę tego stanu- cóż zrobić... Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj z powrotem!!!!! Niestety u mnie podobne, brak weny twórczej i same smuteczki. Ale nie daję się, trzymam i staram tworzyc powolutku.
    Jak się za coś weźmiemy szybciej mija czas, mamy satysfakcję i wraca dobry humor.
    Dużo uśmiechów do Ciebie przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gusiu, coś długo nie piszesz. wszystko ok?
    Dla rozweselenia chciałam Cię zaprosić do siebie na candy:)
    Trzymaj się ciepło, nie daj się jesieni, pozdrawiam:)
    M.

    OdpowiedzUsuń