"Myśleć to co prawdziwe, czuć to co piękne i kochać co dobre - w tym cel rozumnego życia. "
Platon

czwartek, 1 lipca 2010

KASANDRO SERDECZNIE DZIĘKUJĘ!!!



Ciągle jeszcze istnieją wśród nas anioły.
Nie mają wprawdzie żadnych skrzydeł,
lecz ich serca i czyny są zupełnie bezinteresowne...


Przedstawiam moje laleczki-bliźniaczki od kochanej Kasandry!!! Piękne i urokliwe :o)

Kasandro dziękuję!!! Bardzo dziękuję!!!

Jak mało jest takich osób, które bezinteresownie obdarują drugiego człowieka...
Doceniajmy i szanujmy, a co najważniejsze uczmy się i bierzmy przykład...

Kasandro jesteś ANIOŁEM!!!









Ostatnio nie mam zbyt wiele czasu...:o(
Wiele zaległości w Waszym i moim blogowym świecie mam do nadrobienia
Dzisiejszy wolny dzień dobiega końca a ja nawet nie zdążyłam do Was zaglądnąć :o(
Myślami i sercem jestem jednak z Wami :o)

Pozdrawiam niezwykle upalnie!!!

6 komentarzy:

  1. Lalusie świetne!Już widziałam je u Kasi.
    Zrobiłaś im świetną sesję!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Blizniaczki sa przesliczne.
    Milo jest dostac cos tak bezinteresownie.
    Pozdrawiam goraco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne lalki, wesole:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała przyjemność po mojej stronie ... bardzo, bardzo dziękuję ...

    OdpowiedzUsuń
  5. NIezwykle urodziwe te lalki. Najwidoczniej warta jesteś takich bezinteresownych prezentów. Są rzeczywiście wyjatkowo miłe.
    Pozdrawiam serdeczznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz ja zaczynając przygodę z blogiem nie sądziłam, że tyle bezinteresownego ciepła można dostać od ludzi, których właściwie nie znamy... a ostatnio doświadcam tego coraz częściej:) To podnosi na duchu gdy na codzień spotykają nas przykrości nieraz od bliskich. Pozdrawiam i zapraszam Cię do mnie w gościnę:)

    OdpowiedzUsuń